2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

22 aug 2015

Het gaat er niet om wat jullie van mij vinden, het gaat erom wat ik vind.

17 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, jij bent de 'schepper' van je eigen leven! ;-))

'schep' een overheerlijk weekend, aaa!

De Boerin zei

...Iemand zij ooit eens: Ik vind me niet, dan kan er ook niet veel zijn...
(Die persoon was overigens dronken)

Marjolijn. zei

Zo is het....!
Mooi weekend, geniet volop...!

די מריו zei

In al het redelijke kan ik in je mee. Sommige mensen maken er echt wel een potje van.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Dat vind ik nou ook...

Lutje zei

meestal doen meningen er wel toe; alleee, ik hoor die toch graag van mensen die ik graag heb

christiene zei

Dan maar hopen dat je het goed vind!!!
wens je een goed weekend!

Lies zei

...van ons ?!
Lie(f)s.

antony zei

gewoon genieten van leven en de rest je niet aan trekken kom je het verste mee
groetjes antony

Medium Marianne zei

Zolang het bij vinden blijft is het goed, zolang je er maar niet naar ga zoeken.

willy zei

in dit geval, moet ik er niets meer aan toevoegen

Rebbeltje ★ zei

En wat vind je dan?

fotorantje zei

dat is gesproken! :-)

klaproos zei

als je dat maar weet :-)

Elisabeth zei

Dat is duidelijk en je hebt helemaal gelijk !!

Kay ♥ zei

Voila een beetje egoïsme is zeker toegestaan,
het moet ook wil je overeind blijven. ☼

Mirjam Kakelbont zei

Ik kan het alleen maar tweehonderd procent met je eens zijn :-)

Pagina's