2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 aug 2015

Ik ben slechts ook een die weet
dat die soms denkt dat hij het weet
maar het ook weer niet weet
maar dat dan soms wel weer weet
zodat ik dan toch nog wat weet.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

als je weet dat je niks weet, weet je al heel veel! :-))

Marjolijn. zei

Als je maar weet wat je weten moet, dan komt het wel goed...!!

antony zei

tijd is een kostbaar begrip nooit te veel in leven
Ik weet dat ik nu ga werken de rest zien wel weer

Lutje zei

je weet het gewoon, maar soms moet je eraan herinnerd worden ;-)

gerdaYD zei

Er zijn mensen die alles weten, maar dat is dan ook alles.
Niccolo Machiavelli
Als je niets wilt weten, moet je het vooral aan iedereen vragen.
Auteur onbekend
Het echte weten ligt in de kennis van de vraag. Niet in het antwoord.
Maximilian Böhm
Er ligt een betovering in het weten, die de logica te boven gaat.
Auteur onbekend
Hoe minder iemand weet, hoe sterker hij gelooft in wat hij weet.
Plato
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat.
Auteur onbekend
Niets wordt zo sterk geloofd als datgene waar we het minst van weten.
Michel de Montaigne
Misvattingen ontstaan niet alleen doordat men dingen niet weet, maar ook doordat men zich al een oordeel aanmatigt, terwijl men nog niet alles weet wat daartoe nodig is.
Emmanuel Kant
Een vis weet pas dat hij in het water zwemt als je hem eruit haalt.
Auteur onbekend
Zeker weten we niets, want de waarheid ligt in de diepte.
Democritos

Kay ♥ zei

Geloven en weten zijn twee rails, die evenwijdig lopen en elkaar nooit ontmoeten, behalve bij het kind.Ik zal G. Bomans in het rijtje zetten tussen al deze weetjes.

Wat je weet is een erfenis, wat je niet weet brengt geen kopzorgen.
Maar als ik wist wat ik nu weet, ik zou het anders doen.
Dag A-fwezige :p

Medium Marianne zei


En dat is voor jezelf een heel mooi weetje ;-)

willy zei

we kunnen niet alles weten en dat is maar best ook

Elisabeth zei

Ach A niemand van ons is alwetend zeg ik maar zo

Merel zei

Zo zie je maar weet je toch ook een klein beetje

Suske. zei

Ik ben de weg kwijt vrees ik.

Sjoerd zei

Ik weet het niet, en na dit verhaal weet ik het echt niet meer.

Rebbeltje ★ zei

aha en daarom de conclusie dat je slimmer bent geworden en niet sneller ?
Ik haal het niet uit de pps

Pagina's