2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

7 aug 2015

Een gebroken ledemaat stelt niks voor, wacht maar op een gebroken hart.

10 opmerkingen:

Lutje zei

als ik erover nadenk, heb ik ooit al wat gebroken?....

gerdaYD zei

Daar heb je volkomen gelijk in lief Aatje, ik spreek uit ondervinding!

די מריו zei

Een gebroken hart is wel beter voor mijn gewicht.. daar val ik veel meer van af.

Love As always
Di Mario

Kay ♥ zei

Met een gebroken hart leven kan men zich moeilijk voorstellen, al is het de meeste onder ons wel overkomen. Zulke pijn is nog moeilijker te omschrijven omdat je het vaak zelf niet vat, laat staan het te verwoorden. Men kan het vriend noch vijand wensen, maar bij alle heiligen zweer ik dat het soms een heel harde noot is. Alle liefs A-tje en ik wens jou een hart zonder pijn toe ♥

Sjoerd zei

Ik heb het gelukkig beide nog niet meegemaakt...

Merel zei

Inderdaad liefst niet dat laatste

Flavie zei

En dat kan pijn doen...

Medium Marianne zei


Een gebroken hart kun je wel weer lijmen, maar dan nog zie je de scheuren en littekens er in.

Rebbeltje ★ zei

Dat wilde ik graag overslaan

Mirjam Kakelbont zei

Dan bof ik want ik heb er geen!

Pagina's