2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 aug 2015

Het is mooi als je levenspad een liefdespad is.

16 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

daar doen we 't voor;
liefde voor alles wat leeft! ;-))

De Boerin zei

...Als er maar niet te veel mensen overheen wandelen... Eén grote wandelaar is meer dan genoeg!

Marjolijn. zei

Wat wil een mens nog meer.. :-)
Mooie dag vandaag.

Lutje zei

of vol liefde zit....

די מריו zei

Dat hoort echt bij elkaar. Het leven kan niet zonder liefde.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

Dat is dan mooi meegenomen

gerdaYD zei

... en ik hoop dat jij nu volop dat pad aan het bewandelen bent Aatje!

Medium Marianne zei


Kun je me zeggen waar dat pad is? :-D Kan het op aarde niet vinden..

klaproos zei

tja, tussen liefde en leegte, dat ken je vast wel dat lied:-)

Elisabeth zei

Mooi ,zonder liefde lijkt het levenspad mij zo eenzaam.

Suske. zei

Liefde hebben we nodig of we raken niet vooruit op dat pad.

Kay ♥ zei

Het is één van de mooiste wandelingen die ik ooit maakte en nog steeds bewandel. ♥

Flavie zei

Zeker weten... :-)

Rebbeltje ★ zei

Ja dan wandel je met plezier

Rebbeltje ★ zei

Ja dan wandel je met plezier

Mirjam Kakelbont zei

In dat opzicht heb ik het zeker getroffen!
Lieve groet

Pagina's