2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 feb 2014

Pink af en toe een traantje weg, het ontzilt de ziel een beetje.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Deze tekst moet maar in mijn woonkamer hangen. Prachtig!

Lutje zei

is waar, het kan zo deugd doen....

gerdaYD zei

Dit is mooi gezegd, bedankt voor dit pareltje!!!

Satoriwoman zei

Prachtig deze!

Kay ♥ zei

Heel mooi A-tje
mag K die hebben, Ja Hé?
vlei vlei
maar toch kan het zout der tranen
onze ogen behoorlijk prikken ♥

willy zei

dat is een
mooie

Sjoerd zei

Huilen af en toe is lachen in het kwadraat...

Vanessa zei

Heel mooi. Het kan eens goed doen, even alles loslaten...
Groetjes, Vanessa

DianaD zei

Nooit eens gedacht aan een eigen website? Dat geeft nog veel meer eer aan je citaten.

Flavie zei

Het lucht alleszins op!

DianaD zei

Ik weet eigenlijk niet wat ik me bij een platform kan voorstellen, heb ik geen ervaring mee. Maar wat je schrijft over site ja daar gaat veel tijd inzitten. En met bloggen kun je ook heel erg bekend mee worden. Maar het allermooiste is toch een eigen boek met jouw citaten erin. Kom ik kopen en ik wil dan ook graag laten signeren.

Anoniem zei

Hallo,
Niet iedereen heeft de moed om af en toe aan traan te laten, wat daartoe ook de reden mag zijn. Vaak doen men zich stoer voor, meer dan gewild, alleen om niet de andere kant te laten zien. Nochtans het kan vaak een begin van een oplossing zijn.

Rebbeltje ★ zei

Die pink wordt dan nat...

Pagina's