2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

28 feb 2014

Je vraagt omdat je het niet wist want als je het wist dan zou je het niet vragen.

15 opmerkingen:

Lutje zei

idd als je het weet vraag je het niet, al zijn er naar het schijnt mensen die het dan nog eens vragen voor de zekerheid

DianaD zei

Ik vraag wel eens terwijl ik het antwoord al weet, gewoon om te weten hoeveel de ander weet.

Suske. zei

lutje steelt mijn antwoord op deze levensvraag !

gerdaYD zei

Diepzinnig weer dit, wat ben jij toch een groot filosoof en weet het telkens weer in één knappe zin samen te ballen!

Kay ♥ zei

Een keer vragen is je even schamen; nooit vragen is je je hele leven schamen.

Je kan natuurlijk ook gewoon speurneuzen :p

De buurvrouw zei

Vragen staat vrij hé A-tje!

Sjoerd zei

Ik vraag al niks meer...

Anoniem zei

Hallo,
Bij ons heet zoiets 'Naar de bekende weg vragen'. Een vraag stellen waarvan je het antwoord al weet, al was het maar om een bevestiging te krijgen van je eigen vermoeden, of is het eerder om de twijfel en de onzekerheid weg te nemen. Wellicht ook vaak nieuwsgierigheid, weet de andere het antwoord wel? Hoe moeilijke de vraag natuurlijk, des te eenvoudiger vaak het antwoord 'Ik weet het niet'. Slechts karakters vinden het leuk anderen op de proef te stellen door extra moeilijke vragen te stellen en zich dan voor te doen als zoveel slimmer... wanneer ze dan zelf het antwoord moeten geven.

Anna zei

Nou, ik heb er anders wel een handje van weg om te vragen wat ik diep in mijn hart al weet maar waar mijn hoofd niet altijd bijkan :-D

willy zei

sommigen vragen wel eens naar de bekende weg...

willy zei

sommigen vragen wel eens naar de bekende weg...

Vanessa zei

Dat is inderdaad zo, als je het weet hoef je het niet meer te vragen.
Nog een fijne vrijdag en een alvast een mooi weekend,
groetjes, Vanessa

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dus het is geen vragen naar de bekende weg?

Ann zei

Soms is er twijfel ...

Rebbeltje ★ zei

Logisch toch?

Pagina's