2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

7 feb 2014

Onvoorstelbaar voor de vrouw is de echte liefde van een man voor die vrouw.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Nou niet echt onvoorstelbaar hoor, het is heel mooi en ik zou het elke vrouw gunnen.

Lutje zei

ik vindt het ook onvoorstelbaar....

gerdaYD zei

Onvoorstelbaar is het imo niet, dat ondervind ik elke dag weer en ik hoop dat ook jij een leven boordevol liefde hebt, dat maakt je rijker!

Anna zei

Er zijn liefdes die als vanzelfsprekend zijn. En dan is er soms inderdaad die ene liefde waarbij je jezelf wel in de arm wilt knijpen om er zeker van te zijn dat niet alles gewoon een droom is.

די מריו zei

Tja de liefde voor mij kan ik me nog wel voorstellen ;-)

Love As Always
Di Mario

Happy Hulk zei

Tja, ik noem hen "twijfelwijven".
Maar er bestaat wel een codewoord, wat ik hier niet zal verklappen!
Hulks geheim!

De buurvrouw zei

Welke vrouw zou dat niet onvoorstelbaar vinden?

ria zei

Voor een echtpaar is dat van levensbelang. LIEFDE is een WERKWOORD.

Groetjes, en dank voor je bezoekjes

ria39

Flavie zei

Soms wel ja...

Kay ♥ zei

Een man is soms heel moeilijk te begrijpen,
ze lijken dan onverschillig
zeggen ja schat, nee schat.
Tot de vrouw even van onder haar wimpers glimpt en hup: ze is van hem.
Dan wordt het jaloers, wil het vanalles doen, want zij is zijn.
We kunnen het ons niet voorstellen maar het bestaat, Romeo en zijn Julia, Romy en haar Alain etc ...
en dan A voor zijn guitige D ... halve trouwboek , man man man,
ge krijgt er kop noch staart aan.

A is dus echt on fire en jaagt vlinderkes na ...
oké Kay wegwezen!

Rebbeltje ★ zei

Ha dat is dan vast de moeder :)

willy zei

een vorm van jaloezie misschien...

emoties zoals liefde kan je trouwens niet rationeel beschouwen, het is geen exacte wetenschap...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Tja als ik naar me zelf kijk kan ik me dat wel voorstellen.

Pagina's