2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

25 feb 2014

Een zucht van opluchting was er toen men zag dat de scheur in de spiegel was en niet in de make-up laag.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

bwah ..

een scheur in de make-up-laag plamuren we toch gewoon bij? :-))

Lutje zei

een scheur, hahahaha, zo'n gezicht hebben we gelukkig niet :o)

DianaD zei

Gelukkig maar ik dacht dat de scheur in de spiegel werd veroorzaakt door mijn gezicht,hihi, makeup gebruik ik niet vaak.

Kay ♥ zei

Niemand is niemand.
Naturel is goed,
maar subtiel opgemaakt
alsof het niets lijkt te bevatten
scheurt zomaar niet ...
zelfs niet als mijn mond breed AAAA roept, van het lachen, alles blijft mooi op zijn plaats.
Niet opgemaakt vind ik trouwens slonzig! trop is teveel toegegeven maar het mag iets zijn, snappie ?!
en NO Comment jij hé :p

De buurvrouw zei

Ik draag zelden make-up! :-)
Ik heb dat niet nodig.. hahahaha..

Rebbeltje ★ zei

Ja sommigen plamuren erop los

Vanessa zei

Door een dikke laag make-up verberg je jezelf...waarom dan nog in de spiegel zien? ahja, om te zien of er geen scheurtjes zijn :-)
Nog een fijne dag,
grtjs, Vanessa

Anna zei

Whoeha serieus... geef mij maar naturel :-)

Kay ♥ zei

Ik doe het dan NU op het blog van A ,
zal hier eens een emmerke zand uitschudden, zo just hoog genoeg dat ge alleen die zottekop er nog bovenuit ziet steken, en dan mogen de mieren komen en het 45 gr worden.
Ik ga gewoon zitten * grijnzen *
een firefoxie gewijs, nah!

willy zei

ik voel me niet aangesproken

Kay ♥ zei

ot: dat maakt opmerkingen over K op de bagagedrager van een fiets en pijnlijke poepen.
En nu lees ik elders dat A kakelt vanop nen hometrainer ?!
s__________________ke, looooooooool; ik kom nie meer bij, help!

merel zei

het zal dan wel niet mijn zucht geweest zijn

Pagina's