2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 feb 2014

Afstammeling van de mens, is de computer.

12 opmerkingen:

Lutje zei

ik zie geen vervanger van mij....ieder mens is toch uniek en in een pc zit allemaal dezelfde electronica

gerdaYD zei

Je hebt misschien wel gelijk dat dit ooit nog eens in de toekomst zal gebeuren. Hopelijk zal die computer het wat beter doen dan de mens tot nu toe!
OT: bedankt voor je lieve wensen hoor, je bent een schatje!

Kay ♥ zei

Eerst de Buvie en Nu Gerda:
een schatje? waar zien zij die?
ik denk dat de afstammelingen van den A niet zozeer uit zijn compie komen, dan wel uit de spinnewebben zijner gedachten.
Dat wordt gespinsel genoemd,
kriebelende woorden die soms onder je huid kruipen. Daarover gaat men later vertellen.
Hoe ze zijn ontstaan, ik dacht echt dat den A uit een bloemkool kwam.
En vr je nu gaat tierelieren
en zitten plezieren,
aldus de Legende werd K gevonden
.... maar dat vertel ik nog wel eens :p

De buurvrouw zei

Volgens mijn logica is dat een creatie van de mens :-)

Annette zei

:)

willy zei

afstammeling lijkt me toch niet het juiste word

Rebbeltje ★ zei

Ja en die maakt ons weer broekies :)

Kay ♥ zei

Naaaaaaaaaah broekvent, weer ergens een reactie onderschept van jou, whei niksnie jaloers niks van,
wel in staat een konijn te villen! ik heb gezegd! :pp

Anoniem zei

Hallo,
Wat door mensen werd gemaakt, zal ook altijd te lijden hebben onder de gebreken van de schepper himself. Vandaar wellicht de kuren die we vaak konden ervaren op blogspot. Hopelijk, nu eenmaal virtueel verhuisd worden we daar in de toekomst van gespaard. Alhoewel, nazaten hebben ook zo hun Kuren.

Anoniem zei

Hallo,
Tja, wat dat slavendrijven betreft, waarschijnlijk heeft K gisteren inspiratie opgedaan bij het bekijken van de film. Het is weliswaar nog maar maandag en dat belooft voor de rest van de week natuurlijk. Enfin, we hebben de dag overleefd, zoveel is zeker.

Kay ♥ zei

Zweep onderweg ném :p

fotorantje zei

t werd alleszins door de mens geproduceerd, dus ja een soort afstammeling

Pagina's