2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

22 feb 2014

Het is vooral het onvoorstelbare dat de mens zich niet kan voorstellen.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

mss maar best? ;-))

fijn weekend, aaa!

DianaD zei

Daar moet men dan maar ook zijn hoofd niet over breken.

Sjoerd zei

Ook dat is onvoorspelbaar

Suske. zei

Ik zie het al voor me !

De buurvrouw zei

ik stel me onvoorstelbaar voor hoe jij eruit zou zien?
Hahahahahahahahahahahahahaha..
Fijn weekend sir A!

Anoniem zei

Zonder voorstelling verklaart alles onvoorstelbaar..

Kay ♥ zei

Eerst even aan de buurvrouw:
Niet doen, je weet niet wat je overkomt. Zo'n 80 kilo zottekop, geen beginnen aan :p

Kay ♥ zei

Ik heb mij al veel voorgesteld, en als het dan eindelijk mag gebeuren,
zijn sommige dingen echt onvoorstelbaar, anderzijds zo voorspelbaar ♥

Annette zei

Krek! :)

Rebbeltje ★ zei

Eerst zien dan geloven?

willy zei

maar best ook, anders krijg je er wellicht hoofdpijn van

merel zei

tot het eens voorspelbaar wordt en dat is het niet meer onvoorspelbaar

fotorantje zei

onvoorstelbaar is dat

Pagina's