2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 feb 2014

Het leven is een succesverhaal, maar niet van het leven.

8 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

met het eerste deel van je wijsheid ga ik akkoord en wat het tweede deel betreft; dat hangt volledig af van jezelf! ;-))

Marjolijn. zei

De slingers van het leven moet jezelf ophangen, dus hoe meer slingers, hoe meer kans op succes.

Fijne woensdag.

DianaD zei

Op zijn tijd succes, op zijn tijd geen succes, zo is het leven.

Lutje zei

het kan ook van het leven zijn, waarom niet?

gerdaYD zei

Ik ben blijkbaar een dom blondje, helemaal begrijpen doe ik deze wijsheid niet...

Kay ♥ zei

Ga niet te ver weg, dan is de weg terug korter. Zo is dat ook met het leven,
wie schrijft dan het mooiste einde?
want elk verhaal stopt met de dood. ♥

Sjoerd zei

Het maakt niet uit, we eindigen allemaal hetzelfde...

willy zei

van wat dan wel, vraag ik me af

Pagina's