2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

21 jan 2014

Uren tijd verkwanseld, proberen we in minuten goed te maken.

18 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

geen gemakkelijke opgave, eh? :-)))

Lutje zei

mij zou dat niet lukken in enkele minuten, ik neem graag de tijd

Marjolijn. zei

Beter zou zijn om het om te draaien, maar ja....lekker lummelen is ook wel eens fijn..!!

Mooie dinsdag.

Suske. zei

onmogelijk volgens mij !

klaproos zei

nee dat gaat me niet lukken A ik heb tijd nodig voor alles:-)

gerdaYD zei

Je kan eigenlijk geen tijd verkwanselen, de tijd verkwanselt jou... toch?

merel zei

iets dat niet gemakkelijk is

Diana Drent zei

Ja dat herken ik wel. Te lang voor de computer zitten en dan nog snel stofzuigen. Hahaha

De buurvrouw zei

niet zo simpel als je het mij vraagt.
Kan men verloren tijd inhalen?
Groetjes!

Kay ♥ zei

61 minuten later weet men dan hoe laat het was, tijd om eraan te werken maar of het nog recht te zetten is, zal het volgende uur uitmaken ;-)

willy zei

soms wel, maar of het dan lukt...

Anoniem zei

ach wel nee

fotohanvogel.blogspot.com zei

Deze spreuk lijkt wel voor mij geschreven. Deze dag was weer zo'n dag dat alles op het laatste moment gebeurt!

די מריו zei

En dan meestal bij mij in de winkel. Maar ja, ik wordt nou eenmaal niet per klant betaald maar per uur ;-)

Love As Always
Di Mario

Ann zei

en dat werkt niet hé...

Rebbeltje ★ zei

Herkenbaar :)

fotorantje zei

als je maar geniet van het verkwanselen :-)

Rebelse Huisvrouw zei

...en soms lukt het ook nog. Dan denk je: wat een geluk dat ik daar geen uren aan besteed heb :-D

Pagina's