2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

10 jan 2014

Tussen de regels zijn de verhalen te vinden.

17 opmerkingen:

Lutje zei

daarom lees ik ook altijd tussen de regels....

gerdaYD zei

... en zo is dat. Jammer genoeg gebeurt het hoogst zelden dat iemand tussen de regels door je verhaal daadwerkelijk ook vinden wil...

Walter zei

Soms zelfs in één regel, zoals hier.

Sjoerd zei

Soms wel hele trieste verhalen.

Vanessa zei

Daar is vaak heel veel te vinden....
groetjes, Vanessa

klaproos zei

tussen de regels lezen blijft héél slim a:-)

De buurvrouw zei

Te weinig mensen proberen dat te doen.
greetz.

Kay ♥ zei

Ik lees en schrijf meestal tussen de regels, en het is een kunst daaruit het verhaal op te maken. Men moet leren een blog met aandacht te lezen
en ment leert de persoon aan de andere kant steeds beter kennen.
Maar is er voor iedereen wel tijd om dat te doen? Tussen jouw regels lees ik een vriend met een hart maar ook een dikke deugniet ♥

willy zei

en daar leer je het meest van

DianaD zei

Ik ben niet anders gewend van mezelf. Lees vaak tussen de regels.

Walter zei

Ik kan er niet meer onderuit...ik wens je een zeer ontspannen weekend van even alles achter je laten.
M'n formulering sucks, maar I did my best. ;-)

Anoniem zei


Tussen de woorden en regels door
zijn meer verhalen te lezen dan
op de regels zelf..

Rebbeltje ★ zei

Moet je wel tussen de regels kunnen lezen :)

Yvette zei

o zo waar zo heel erg waar
en wat ook zo belangrijk is dat je achter de maskers kan of mag kijken

dagdag

liliane zei

Zeg dat wel.

merel zei

het is een kunst om tussen de regeltjes te kunnen lezen

fotorantje zei

daar is vaak het meest te lezen

Pagina's