2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 jan 2014

Ik wens je een fantastich, geweldig, gezond, gelukkig en voorspoedig 2014  !!!

21 opmerkingen:

LUC zei

Mijn grootste wensen terug !

Marjolijn. zei

Ik wens je voor het nieuwe jaar
Kriebeltjes in de buik
Engeltjes om je heen
Knuffeltjes in bed
Kaboutertjes in de keuken
Eendjes in het bad
Roze olifantjes op het behang
Maar vooral een fantastisch mooi,
Gezellig en schitterend jaar.

Alle goeds en een mooie dag vandaag.

DianaD zei

A jouw wens knalt van het computerscherm. Ik wens jullie ook oprecht een gezond, voorspoedig nieuwjaar toe.

gerdaYD zei

Ik wens je, in tegenstelling met Marjolijn, geen roze olifantjes toe dit jaar, maar prachtige vlinders waar je kan bij wegdromen...

Yvette zei

alles wat je wenst wens ik je terug!

Walter zei

Ook van mij de beste wensen.

Kay ♥ zei

Klop - klop:
Goed volk hier met de beste wensen voor 2014, kom eens hier da'k u tegen mijn boezempje trek, mijn armkes om u heen sla, en u drie dikke smakkies geef helemaal gratis bovenop alles wat ik jou wensen kan.
Maar dat dit jaar jullie rust mag brengen en eindelijk eens alles naar wens verloopt.
Nog nen dikke kus aan de vrouw toe, een aai aan die hond en tot ergens morgen. ♥

Sjoerd zei

Ik wens jou, en degene die je omringen
De beste wensen en alle goede dingen
En als we in december, terugkijken op dit jaar
We kunnen zeggen het was een florissant jaar

Vanessa zei

Dankjewel, ook voor jou en allen die je dierbaar zijn, mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
groetjes, Vanessa

Annette zei

Een goed jaar gewenst!

Baps zei

Dank je, en jij de allerbeste wense voor 2014!

Babbelegoegje zei

A,ik wens jou en je vrouw ook, een heel gelukkig en gezond nieuwjaar samen!

Rebbeltje ★ zei

Een heel goed en vooral gezond 2014..

Die van A (Christel - Luc en Gaƫtan) zei

Voor jou en je familie alvast ook een heel fijn 2014!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Wederkerig toegewenst. ik hoop dat het een goed en gezond jaar voor je wordt!

Lutje zei

U2

Anoniem zei

Een beetje later,
Beter dan te vroeg,
Ben niet zo'n prater,
Maar wat ik zeg is genoeg.

Wens jou en je gezin,
een prachtig liefdevol jaar.
Gezondheid,met een nieuw begin.
In warmte met elkaar..

Rebelse Huisvrouw zei

Dank je wel A! Jij ook een heel mooi en goed 2014!

curieuzeneuzemosterdpot zei

dankjewel voor deze mooie wens!

ik hoop dat ook al jouw wensen voor 2014 mogen uitkomen! :-))

Kati zei

Ik wens je toe
een jaar vol vreugde
en zonneschijn
waarin verdriet
en zorgen
twee onbekenden zijn

Flavie zei

Ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
Een jaartje vol geluk, liefde en een goede gezondheid.

Pagina's