2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

27 jan 2014

Als tijd voorbij vliegt,
wil dat enkel maar zeggen dat je geen tijd had om op je horloge te kijken.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik heb zelfs geen horloge! :-))

Marjolijn. zei

Dat is waar, soms wel fijn dat de tijd kan vliegen.

Fijne maandag.

Lutje zei

ik als horlogeverslaafde kan het weten ;-)

Flavie zei

Of omdat je het naar je zin hebt...

Ann zei

go with the flow

gerdaYD zei

Dat is wel heel knap bedacht en in woord vertaald!

Vanessa zei

Ja dat klopt. Want als ik ergens aan het wachten ben, kijk ik elke vijf minuten op de klok, en dan gaat de tijd zó traag...
Fijne dag,
groetjes, Vanessa

DianaD zei

Inderdaad A als je niet op je horloge kijkt vliegt de tijd en vooral als je het ergens naar je zin hebt.

Kay ♥ zei

Het leven heeft toch één positieve kant, het is maar tijdelijk. ♥

Happy Hulk zei

De tijd vliegt, riep de boer en hij gooide met de wekker!

Anoniem zei


Ik leef niet naar de tijd die tijdloos is,
kijk wel naar de biologische klok die ook weleens vervliegt of vertraagt.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Juist, maar ik loop al jaren zonder een klokje en kom toch overal op tijd!

Pagina's