2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

4 jan 2014

Mijn geloof is het geloof in mijzelf.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is al heel wat, daar kun je verder mee..!
Fijne zaterdag.

gerdaYD zei

En zo moet dat, want hoe zou je anders ook in een ander kunnen geloven?
Ik hoop zo dat je al wat rooskleuriger tegen het leven aankijkt lieverd!

DianaD zei

Kijk A als je zo'n instelling hebt dan kom je er wel.

De buurvrouw zei

Alles begint bij geloven in jezelf!
Fijn weekend A-tje!

klaproos zei

als je dat verlies.......

das niet best hé:-)

Lutje zei

of gelijk ik zeg; ik geloof wat ik zelf zie?

Anoniem zei


Het allerbelangrijkste Aa-tje, geloven in jezelf.
Niet teveel in andere mensen geloven,
omdat niet iedereen te vertrouwen is..

Wens je een mooi weekend toe.

Annette zei

Precies A.

christiene zei

Als je het geloof in je zelf verliest dan kun je wel inpakken.

Ik wens je een goed en gezond 2014.

En bedankt voor je fijne reacties.
Een groetje Christiene.

willy zei

en daar schiet je al een eind mee op..

wie dat verliest..

Rebbeltje ★ zei

Ha mijn geloof is in de mensen...positief blijven denken. En ja hoor weet het als de dag van gisteren :)

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat is de enige juiste levens visie!

Kay ♥ zei

Vertrouwen, is geloven wat je nog niet kunt zien. De beloning voor dit vertrouwen is zien wat je gelooft.

Sjoerd zei

Dat is het beste geloof wat je kunt hebben.

Pagina's