2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

5 jan 2014

Als het eind loos is, is het eindeloos.

13 opmerkingen:

Lutje zei

zo zou je alles moeten zien, eindeloos, zeker het leven....

Ik wens je een dag met veel zon, gezondheid en geluk, zo kan je dag niet meer stuk !

gerdaYD zei

Jouw woordspelingen zijn de MAX! Weet je, ik kom hier heel graag voorbij want in korte zinnen zoveel waarheid weten te verwoorden, dat is beslist mijn dada!
En ik hoop zo voor jou dat er niets loos is en je gewoon eindeloos plezier aan het leven mag beleven!

Sjoerd zei

Als je het einde niet als einde ziet is er een nieuw begin

klaproos zei

eindeloos leven lijkt me wel wat lang :-)

Suske. zei

mijn leven is vol met lose ends !

LUC zei

zorgeloos , achteloos !eindeloos , zelfs de wereld is niet eindeloos !

willy zei

eindeloos.. dat duurt nog een eeuwigheid

Rebbeltje ★ zei

Ik loos het einde...

Rebbeltje ★ zei

Ik loos het einde...

Rebbeltje ★ zei

Ik loos het einde...

Rebbeltje ★ zei

Ik loos het eind...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Zo zie je gelijk de betekenis van eindeloos! Mooi!

Kay ♥ zei

Aan alles komt een einde zelfs aan eindeloos ♥

Pagina's