2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

5 aug 2013

We kunnen ons de dood voorstellen, maar dan nog de onze niet.

10 opmerkingen:

Lutje zei

je ken er eens over nadenken, maar het mag je leven niet bepalen, want je moet genieten van iedere dag

Marjolijn. zei

Er is al veel over nagedacht en ook al dichtbij geweest.
Maar nee toch liever nog maar niet.

Fijne maandag..!

Chantal zei

wil ik ook niet

Happy Hulk zei

Wel hoor.
Lekker in de Hemel in gouden autootjes rijden!

Sjoerd zei

Ik hoop dat ik gewoon inslaap.

christiene zei

Gelukkig niet....
zou het wel kunnen dan is het te laat
verder niet over na denken.
Fijne dag

willy zei

en dat is maar best zo...

די מריו zei

Voorlopig wil ik daar ook nog wel even een tijdje mee wachten.

Love As Always
Di Mario

Suske. zei

dood is toch maar dood, nietwaar ?

Kay ♥ zei

Romantische scénes doemen op,
van het inslapen in een geliefde zijn armen, maar dat lijkt fictie.
Ik hoop dat hij voor mij plots komt
zodat ik volledig verrast mij niet meer verzetten kan en stil verdwijn ;-)

Pagina's