2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

26 aug 2013

Eelt op je handen is niet zo erg als eelt op je ziel.

10 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

nee, daar bestaat geen puimsteen voor! ;-))

Marjolijn. zei

Nee, dat slijt er wel weer af.
Succes vandaag weer.

Lutje zei

op de handen heeft iedereen dat wel, denk ik toch?

LUC zei

En van velen komt de laag dikker en dikker aan hun ziel !

merel zei

toch heeft iedereen al eens eelt op ziel

willy zei

daar kan ik me in vinden

Chantal zei

ik weet het niet...

Marianne zei

Een mooi citaat weer vandaag Aaa

Eelt op je handen komt door hard werken, eelt op je ziel laat je zelf aangroeien.

Fijne dag vandaag voor jou.

Anoniem zei

hoe krijg je nu eelt op je ziel?

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, eelt op je ziel verhard je persoonlijkheid,

Pagina's