2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

2 aug 2013

De ouderdom wordt door de ouderen het meest ontkent.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Haha, ja dat is zeker..!
Mijn moeder (88) heeft het ook vaak over "die oude mensen".

Fijne dag vandaag en hou het koel.

Lutje zei

zelfs ook door jongeren.
oh, net als marjolijn haar moeder is de mijne er ook 88

Walter zei

Tja, mijn moeder deed dat ook, nou ja..ontkennen? Ik kan me er iets bij voorstellen dat je toch altijd innerlijk 'jong' blijft.

klaproos zei

iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn

Chantal zei

De Ouderdom!

christiene zei

wat is er nou mooier dan de eeuwige jeugd.....

Ik wens je een fijne vakantie.

satoriwoman.wordpress.com zei

touché!
marjan

willy zei

Marjolijn heeft hier duidelijk een punt..

Kay ♥ zei

Mijn eerste indruk bij ouderen is dat ze altijd meteen hun leeftijd verkondigingen want ze zijn daar fier op.
Mijn 83-jarige schoonma spreekt dan over bejaarden, lacht dan gemelijk als ze beseft dat ze over haar generatie spreekt.
Maar een jong hart hebben is niet te versmaden ♥

Sjoerd zei

Nee hoor, ik zou niet durven...

Wil/Zizy zei

ja natuurlijk.. ik wil niet denken bij iedere keer dat ik mijn leeftijd zeg..jeeeee wat oud .. want ik voel mij (vooral geestelijk) niet zo. Gelukkig kan ik kiezen uit twee leeftijden.. dus zeg ik altijd de jongste daarvan en die is 17 en een kwart jaar..Wat men dan weer niet gelooft en helaas zegt de spiegel iets anders als ik ervoor sta.. :-)

Pagina's