2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 aug 2013

Ik ben voor niemand bang, behalve voor mezelf.

12 opmerkingen:

Lutje zei

hahaha, allé jong :o)

Sjoerd zei

Mmm, hoe weet jij dat...

merel zei

is dat zo goed ?

LUC zei

Je kent me dus goed ! :-)

Suske. zei

AAAAHHH een spiegel !

Chantal zei

en dat is het ergste

Happy Hulk zei

Wel geweest!

Sinds die hoeveelheid medicatie die ik dagelijks neem, niet meer.

willy zei

dat lijkt me net goed...

fotohanvogel.blogspot.com zei

Laat dat mijn beste vriend zijn.

fotorantje zei

tja, jij kent jezelf goed :-)

Anoniem zei

mooi herkenbaar

Kati zei

Ja dat snap ik, jij bent ook best eng... :D

Pagina's