2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

23 aug 2013

De "toffe peer" en "klootzak" vind men in dezelfde persoon.

11 opmerkingen:

LUC zei

Iedereen heeft zijn "Dark side" ik ook (Ollie )

Lutje zei

ik denk niet dat klootzak vrouwelijk is ;)

Ann zei

Alles zit ook in ons.

Chantal zei

het is maar wat je wilt zien

klaproos zei

absoluut waar:-)
dat kan héél dicht bij elkaar liggen soms,:-)

Walter zei

Dan vind ik je vandaag een toffe peer..
Wie weet wat de volgende keer?
:-)))

Kay ♥ zei

Wat als die vent nu op een A-ppel lijkt?! hehe
iedereen heeft zo twee zijden hé A-tje. Tot binnenkort en hou jullie goed hé ... dikke kus van K naar A en geef er ene aan de vrouw ook ;-)

Happy Hulk zei

Gelukkig maar.
Steeds hetzelfde is ook niks aan!

fotohanvogel.blogspot.com zei

Het is maar net van welke kant je hem/haar bekijkt.

Anoniem zei

hihihi die is raak!

Di Mario zei

Dat vind ik nog niet zo'n probleem. Meer als één en dezelfde persoon dat over mij gaat vinden. ;-)

Love As always
Di Mario

Pagina's