2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 aug 2013

De meeste helden zijn op sokken.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Hahah, dan hoor je ze niet aankomen.
Fijne woensdag.

Lutje zei

een held op sokken, ik zie ze liever anders...

merel zei

zo heb ik het nog nooit bekeken

Kay ♥ zei

Ook ik heb een paar helden hehe,
eentje ervan draagt witte sloefkes met van die rood-witte pompommetjes, echt waar zelle ♥

Maar mensen die echte heldendaden verrichten daar heb ik respect voor.

LUC zei

Een heel mooi gezegde !

Chantal zei

Ik ken maar 1 echter held!

christiene zei

Ze zijn er wel maar je ziet ze niet altijd!
Of willen niet gezien worden...
kan ook.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat kan wel kloppen, maar ik ben het niet hoor!

Di Mario zei

Dat scheelt wel stinkvoeten.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

mooi hahahaha

Rebelse Huisvrouw zei

Hahaha!!! Erg leuk!

Pagina's