2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

1 aug 2013

Een en een is twee, maar soms drie,
en soms nog meer.

8 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

jaja, dat kan een hele bende zijn? :-))))

Lutje zei

het ligt er idd aan hoe je telt :o) hahaha
ps; natuurlijk maakte ik alle trappen, ik laat me nooit kennen

Suske. zei

zoals bij "ga en vermenigvuldig je" op het einde van de huwelijksmis.

Anoniem zei

ja bij ons was werd en 1 en 1 uiteindelijk 7 hahahaha

Kay ♥ zei

Ga en vermenigvuldig u !!
zo iets? ;-)

willy zei

je begint in elk geval met twee...

Chantal zei

hier in huis is een en een zeker meer dan twee

Kati zei

Eh...??

Pagina's