2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

28 okt 2016

We hebben te weinig tijd,
want zelfs voor wat tijd,
hebben we weinig tijd.

17 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Probeer maar eens een dag te maken van 36 of 48 uur te maken.
Dat lukt niet, je moet het ermee doen zoals het is.

Lutje zei

tijd maken, dat moet je doen!
toch voor de belangrijkste dinges des levens....
Eén @->- voor jou

די מריו zei

Je hebt net zoveel tijd als je zelf wilt. Dus ik hou altijd tijd over.

Love as Always
Di Mario

klaproos zei

sommigen wel,
ik heb altijd overal tijd voor, vooral als het leuke dingen zijn :-)

Merel zei

Gewoon een beetje meer tijd maken

Kay ♥ zei

Er zijn twee boeiende perioden in een leven: de tijd dat je alles voor het eerst doet en de tijd dat je alles misschien wel voor het laatst doet. Tijd is vergankelijk A-tje. ♥

willy zei

tijd is een relatief begrip

maar voor sommige dingen maak ik tijd

Rebbeltje ★ zei

De tijd die je hebt goed besteden dan heb je tijd zat ;)

Lies zei

Meestal heb ik een beetje in voorraad...
Lie(f)s.

Medium Marianne zei

Wanneer je niet leeft naar tijd, leef je op je eigen natuur..

Fijn weekend Aatje

Suske. zei

Zo blijven we druk bezig.

Anoniem zei

Dat was ik dus, reeds !

Yvette zei

zelfs voor bloggen.....

christiene zei

A, neem de tijd om te genieten.......
je weet nooit wanneer het grote aftellen begint!
wens je een mooi weekend.

gerdaYD zei

Dit doet me denken aan het lied van Herman van Veen: oprij, opzij, opzij, ik heb te weinig tijd enz. hihi. Maar je hebt gelijk, tijd is het enige waar we veel te weinig van hebben. Moest iedereen dat beseffen, men maakte méér van het leven!

fotorantje zei

doen we vaak onszelf aan
meer eens stilstaan bij alles en je hebt al meer tijd dan je denkt

Mirjam Kakelbont zei

We blijven maar hollen, vliegen en rennen. Feitelijk lopen we achter onszelf aan, want de tijd krijgen we toch niet te pakken.

Pagina's