2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

19 okt 2016

Het verschil van mening kan al een verschil van mening zijn.

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Dat is waar...!
Mooie dag vandaag.

Lutje zei

meningen verschillen altijd
ieder zijn gedacht
Eén @->- voor jou

Sjoerd zei

Dan wordt het zoek de verschillen...

Kay ♥ zei

De mensen zijn nooit zo goed of zo slecht als hun meningen. ♥

K groet die A die bij een beetje tijd toch even moet spieken naar den snoodaArd in mijn verhaal :p

klaproos zei

da's waar a, daarover verschillen we dan niet :-)

די מריו zei

Liever men, dan dat ik in mijn eentje al verschil van mening over mijn eigen mening.

Love As Always
Di Mario

Mirjam Kakelbont zei

In principe ben ik overal tegen (-:
Lieve groet

Rebbeltje ★ zei

Zolang ik het maar met mezelf eens ben ;)

gerdaYD zei

Laat het woordje kan maar weg, dat is het zeker!

Pagina's