2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

12 okt 2016

Men is tegenwoordig meer tevreden met de verpakking, en niet met de inhoud.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Is dat zo...?
Dat zou de politiek wel willen, die houden wel van Dreessiaanse soberheid...!

Lutje zei

ja echt, de pakjes zijn mooi....
ێn @->- voor jou

Sjoerd zei

Voor mij mogen ze alle verpakkingen wegwerken.

Lies zei

De afvalberg wordt groter...
Lie(f)s.

ria zei

voor sommigen is dat waar,
ik wil altijd weten wat er in zit.

knipoog
ria

willy zei

dat zou ik toch niet veralgemenen

Kay ♥ zei

Van buitenaf gezien, heeft alles inhoud.♥

K groet die A die qua inhoud wel veel heeft ;-)

Mirjam Kakelbont zei

Nou, dat is mijn moeder al héél lang en daar zal ook geen verandering meer inkomen. Ze was een les voor mij: zo wilde ik niet worden (-:
Warme groet!

Rebbeltje ★ zei

Als het over mensen gaat dan klopt het misschien wel ;)

curieuzeneuzemosterdpot zei

op enkele uitzonderingen na! ;-))

gerdaYD zei

Zeker weten, daar heb je volkomen gelijk in!

Pagina's