2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

4 okt 2016

De problemen die je hebt met het probleem, zijn soms veel meer dan het probleem is.

10 opmerkingen:

Mirjam Kakelbont zei

De enige weg voor een probleem is niet eromheen maar er recht doorheen.
Fijne dag!

Sjoerd zei

Dat is het probleem dus...

די מריו zei

Maar zo is het wel.. ook weleens met een ruzie gezien. De oorzaak stelde niets voor, maar de uitvoering van de ruzie was zo heftig. Vreemd eigenlijk.

Love As alwyas
Di Mario

Kay ♥ zei

Zoek nooit problemen op, ze vinden jou wel ;-)

gerdaYD zei

Een ongeval is zo gebeurd
Een botsing een knal
Al mijn dromen verscheurd
'K zag nog nooit zoveel sterren in een nacht
Maar toch had ik geluk want mijn hart bleef intact
Nu zie ik het leven door een roze bril
En alle problemen lijken zo gering
Zelfs de sombere dagen bedroeven me niet
En de ruisende regen klinkt als muziek
Want ik ben toch zo blij dat ik opnieuw kan zingen
Opnieuw kan zingen (...)
© Will Tura

... en hopelijk kan jij dat ook Aatje!

willy zei

dan heb je pas een probleem

Elisabeth zei

Klopt als een bus ,dus is aanpakken van het probleem het motto!

Anoniem zei

Ja soms is dat zo ja

Medium Marianne zei

Soms kun je van een mug een olifant maken in je problemen ;)

Rebbeltje ★ zei

Is dat niet menselijk...het probleem groter maken dan het is?

Pagina's