2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

12 okt 2016

Als je weet dat er geen antwoorden zijn, heeft het geen zin om vragen te stellen.

12 opmerkingen:

klaproos zei

en dat doe ik dan ook niet :-)

Sjoerd zei

Wie zei hier wat...

willy zei

je weet maar nooit A

Kay ♥ zei

Sommige vragen zijn alleen maar moeilijk omdat men ze stelt. ♥

Flavie zei

Tenzij er geen antwoord is op de vraag...

Merel zei

Wie weet misschien zijn er toch nog antwoorden

Suske. zei

ik ga het eens aan mijn buurvrouw vragen

Mirjam Kakelbont zei

Maar er lekker over ouwehoeren kan best gezellig zijn (-:
Warme groet

merel zei

we waren gisteren 36 jaar getrouwd ... dus ja we zijn al 36 jaar (en nog langer de jaren voor ons huwelijk) samen onderweg

Rebbeltje ★ zei

Er zijn er die denken alles te weten ;)

gerdaYD zei

Daar ben ik niet zo zeker van, vragen stellen scherpt de geest... toch?

fotorantje zei

dat is waar, maar toch blijf je met die vragen zitten

Pagina's