2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 okt 2016

Positief zijn…. Is soms nog het enige wat over is…….

13 opmerkingen:

Lutje zei

ik denk wel dat er meer is als positief zijn, de juiste mensen om je heen doet al veel
ێn @->- voor jou

klaproos zei

als j e positief bent ziet het leven er toch prachtig uit :-)

Lies zei

Jezelf zijn ?
Lie(f)s.

gerdaYD zei

Goede morgen Aatje. Positief tegenover alles staan helpt, maar soms is het verdomd moeilijk om het te blijven!

Sjoerd zei

Positief blijven is ook de enige goede oplossing...

Kay ♥ zei

Het ogenblik dat je negatieve gedachten vervangt door positieve, zal je beginnen met positieve resultaten. Al lijkt negatief voor de meesten beter te gaan ♥
K groet die A, die blijkbaar alweer rebbedebie is ;-)

Rebbeltje ★ zei

Alles positief zien maakt het wel een stuk makkelijker

willy zei

het helpt in ieder geval A

Medium Marianne zei

Wie alleen positief kan zijn, zal nooit de andere kant van het leven leren kennen..

Merel zei

Maar dat is wel een goede ingesteldheid

Mirjam Kakelbont zei

Soms mag ik van mezelf een baaldag opnemen. Dan is het gewoon een rotdag en dan máák ik er ook een rotdag van. De dag daarna geef ik mezelf weer een schop onder mijn kont en ga er weer tegenaan. Maar de uitdaging blijft om overal het positieve in te vinden.
Lieve groet

fotorantje zei

en dat is heel wat toch

Flavie zei

Ik probeer dat zoveel mogelijk te zijn...

Pagina's