2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

22 mei 2014

We willen alles en uiteindelijk hebben we niks.

10 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik heb 't gevoel dat het hier andersom is;
ik wil niks en zodoende heb ik alles. ;-))

gerdaYD zei

Wat Neus zei is ook al van een groot filosofisch gehalte en ik hoop zo voor jou dat je voor de verandering eens deze wijsheid omarmt Aatje, je zal er gelukkiger door worden!

Sjoerd zei

Je kunt ook niks meenemen als je sterft...

Medium Marianne zei


Ik sluit me helemaal aan
bij de reactie van curieuzeneuzemosterdpot, super.

Kay ♥ zei

We worden geboren zonder iets en verlaten de wereld ook zo. Waarom een dik spaarvarken hebben, als je achteraf niets meer kan kopen. Blij met wat ik heb houdt het langste vol ;-)

די מריו zei

Ik wil toch mijn ervaring niet niets noemen en die pakken ze ook niet meer van me af.

Love As Always
Di Mario

Anoniem zei

Je hebt de materialistisch ingestelde, die vaak meer willen dan ze zich zelf kunnen veroorloven, als was het maar om de ogen van de buren uit te steken. Je kan ook op een andere manier alles willen... weten, lezen, ervaren, beleven, zien. Vaak is deze oogst groter en spreekt meer tot de voldoening dan het traditionele huisje, tuintje, keukentje. Het hangt er allemaal van af, welke kijk iemand heeft op het leven en wat men aanziet als een verrijking daarvan.

Ann zei


De vraag is: wat kun je nu écht hébben?

Anna zei

Nou ja, uiteindelijk vertrekken we hier met niets :-)

Rebbeltje ★ zei

Reactie 1 is wat we allemaal willen... ;)

Pagina's