2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

12 mei 2014

Een hart mag niet te hard zijn.

15 opmerkingen:

Lutje zei

het mag zeker niet hard zijn, maar het mag ook niet te zacht zijn, dat is ook weer niet goed. het leven maakt je hard en soms is dat ook wel nodig

gerdaYD zei

Knap gevonden woordspeling en o zo waar!

Vanessa zei

Dat is heel mooi gezegd.
Spijtig genoeg is bij velen het hart nog veel te hard.
Groetjes, Vanessa

Flavie zei

Vind ik heel mooi gezegd!

klaproos zei

kan ik me helemaal in vinden
harde harten... brrrrr

Walter zei

Het mijne is glashard en ijskoud.
:-))))

Kay ♥ zei

Niet mogen,
maar het kan je overkomen,
dat alles in een steen verhard,
maar een hart
dat liefde kan geven,
smelt bij het minste smart.
Dus draag het rood met eer,
als je hard hart, een zacht hart is
voor al degenen die het jou waard zijn. K in een melancholische stemming groet ♥

willy zei

daar kan ik me in vonden

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, wil je nog iets van liefde kunnen voelen.

Anna zei

Nee, al zou ik soms wel eens van mijn hart een steen willen maken :-(

Sjoerd zei

Je moet wel hard zijn af en toe...

merel zei

laat het maar zachtaardig zijn

ria zei

misschien een hart van peperkoek?

of een hart dat meeleeft,
is dat niet mooi?

goede nachtrust,
ria39

ps ik denk dat iemand met een hard hart, er aan dood gaat.
maar hoe langer ik er over nadenk,
misschien kreeg zo iemand NOOIT (genoeg) liefde.

curieuzeneuzemosterdpot zei

een hart moet vooral groot en warm zijn! :-))

Rebbeltje ★ zei

Verschil van d en t

Pagina's