2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

13 mei 2014

Het leven is niet een feest, en feesten is niet het leven.

11 opmerkingen:

Marjolijn. zei

En toch mogen we het leven vieren.


Schenk de glazen nog eens vol
Niets is te gek, niets is te dol
Laten we het leven vieren
Laten we dansen zingen zwieren

Breng vreugde, verspreid het geluk
Dan kan het leven niet meer stuk
Maak vrienden en treed naar buiten
Zoek mensen om vriendschap te sluiten

Mooie dag vandaag.

gerdaYD zei

Deze keer ben ik helemaal niet met jou akkoord Aatje: het leven is wél en feest en als het even kan, zou feesten ook het leven moeten zijn, dat maakt je gelukkig!

Anoniem zei

hehe eindelijk iemand die het begrijpt!

Sjoerd zei

Feesten geven geen inhoud aan het leven.

willy zei

een feest.. is een kortstondig iets

Mey zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mey zei



Ik ben het wel én niet met je eens. Een feest hoeft ook geen liederlijke bijkomst te wezen. Maar een samenzijn in het ervaren van de leuke dingen van het leven. Ook in je eentje kun je dat gevoel zelfs ervaren.
Ik had dit gedicht eens geschreven en op mijn blog geplaatst en ben het er nog steeds mee eens.


Vervoering

De lucht trilt zacht en bijna onhoorbaar
alsof de hele hemel gevuld is met vlinders
fladderend, vluchtig
als de lucht kon kleuren
dan zou zij glinsterend blauw zijn als de nacht
beschilderd met sterren
ik zit hier verstild maar dans tegelijk
want mijn ziel draait pirouetjes van verrukking
met mijn ogen gesloten
kan ik het leven zien voor wat zij werkelijk is
een dansfeest

Lies zei

Toch leuk..., af en toe... !
Lie(f)s.

Rebbeltje ★ zei

Sommigen zeggen het leven is een groot feest...maar je moet zelf de slingers ophangen

Kay ♥ zei

Men mag blij zijn de dag door te komen, met alles in orde en zonder al teveel onheil. ♥

curieuzeneuzemosterdpot zei

oh jawel!!!

het leven is 1 groot feest en het draait allemaal om jou! :-))

vierze, aaa!!

Pagina's