2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 mei 2014

Ik ken mijzelf en wat ik erover ken, daarover kan ik maar beter zwijgen.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

groot gelijk! :-))

laat de andere(n) het zelf maar uitvissen! :-)))

LUC zei

De anderen zullen wel oordelen !

Lutje zei

ik zwijg ook altijd over mezelf, aan mezelf ken ik de halve wereld....

gerdaYD zei

Doe ik ook hoor, als je te veel over jezelf prijs geeft word je wel heel kwetsbaar... gelijk heb je!

Anoniem zei


Zwijgen over kezelf is zelfkennis.

Anoniem zei

Oeps, kezelf = jezelf ;-)

Kay ♥ zei

Wat men nuchter denkt,
uit men in een dronken toestand,
enige zelfkennis is goed,
zo kan je remmen als het nodig blijkt.
Vandaar mss dat ik veel banger ben geworden wat mijn privé betreft. ♥

Sjoerd zei

Haha, houwen zo...

willy zei

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusies

Lies zei

Jij niet alleen !
Lie(f)s.

Vanessa zei

Je kent jezelf het beste, en dat is wat telt. Maar ik heb ooit al meegemaakt door te weinig van mezelf prijs te geven, dat mensen soms een verkeerd beeld van me hebben, maar nu trek ik me dat niet meer aan :-).
Fijne avond,
groetjes, Vanessa

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat is bij mij ook zo! ;-)

Rebbeltje ★ zei

Nee juist niet haha

Pagina's