2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 mei 2014

Verzet je tegen de dood, dan verzet je, je tegen het leven.

11 opmerkingen:

Happy Hulk zei

Dood kom maar
Zeg ik zo vaak
Misschien dat ik daarom blijf leven?

gerdaYD zei

Een flinke doordenker maar o zo waar! Jammer alleen dat het leven slechts voor even en de dood voor eeuwig is hé?

Sjoerd zei

Als die komt is het met het leven toch gedaan...

Lutje zei

de dood hoort gewoon bij de dingen des levens, ik zie het zoveel gebeuren op m'n werk en hoop dan altijd dat het mijn beurt nog niet is

ria zei

@ gerdaYD,
is een "eeuwig" gelukkig leven,
niet veel beter,
dan een tijdelijk
met af en toe vlaagjes geluk?
ik vraag het met af?

willy zei

ik zit er wel niet op te wachten...

Medium Marianne zei

Verzet is angst om je volledig over te geven,
zowel voor de dood als het leven.

די מריו zei

Dood is een van de zekerheden in dit leven, dus waarom er tegen vechten.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Deze is voor mij tegenstrijdig A-tje, want het leven heb ik lief maar de dood niet. Al kan het één niet buiten het ander. Alle liefs ♥

fotohanvogel.blogspot.com zei

Je tegen de dood verzetten is een ongelijke strijd, de dood wint altijd!


https://www.youtube.com/watch?v=_52lfKtQ46c

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Maar het leven loslaten is ook niet gemakkelijk, denk ik.

Pagina's