2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

20 mei 2014

Er zijn geen beperkingen aan mijn grenzen,
maar wel grenzen aan mijn beperkingen.

12 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, jammergenoeg wel. ;-))

Marjolijn. zei

Ja, soms moet je het er echt mee doen..!!

Lutje zei

er zijn altijd grenzen, soms is dat spijtig, soms is dat goed...

gerdaYD zei

En als je nu eens doet alsof er geen grenzen noch beperkingen zijn, of er tenminste niet over piekert? Dan ligt een hele wereld vol mogelijkheden voor je open!

די מריו zei

En als je die grenzen maar duidelijk maakt, is er niets aan de hand.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Komt een beetje gehandicapt over ;-)
Verleg uw grenzen elke dag,
ze zijn tijdloos,
laat deze laatste u niet beperken
in een weergaloos denken,
stel geen vragen, verwacht geen antwoord,
de grens ligt daar waar je hart het overneemt ♥

Rebelse Huisvrouw zei

Nou en of, dat herken ik helemaal :-)

Sjoerd zei

Mijn grenzen zijn rekbaar.

Anoniem zei

Alles in het leven is begrensd, alhoewel die grens zich niet voor iedereen altijd op dezelfde plaats situeert. Grenzen kunnen worden verlegd, wat ook niet voor elkeen op dezelfde manier zal geschieden. In het leven wordt men voortdurend geconfronteerd met grenzen, voor de ene zijn die al belangrijker dan voor de ander. Maar grenzen moeten er zijn, wat de geschiedenis reeds heeft bewezen.

ria zei

mijn grens schuift altijd maar op,
mijn beperkingen ook.

mijn geduld is rekbaarder geworden
met de tijd!

groe(n)tjes
ria39

Lies zei

Moeilijk kiezen,
deze,
of deze hieronder... ?!
Lie(f)s.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Daar bots ik al jaren tegen aan.

Pagina's