2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

12 mrt 2014

Veel zaken van het lijden,
die niet te vertellen vallen,
worden toch verteld door,
de stilte van het stille lijden.

18 opmerkingen:

Lutje zei

ik weet niet, soms blijft iets toch een geheim, we hadden er het laatst nog over op het werk

gerdaYD zei

Hier wordt ik even stil van, dit heb je wel heel knap verwoord!

Ann zei

Héél mooi! En zo herkenbaar.

Marjolijn. zei

Mooi verwoord...!!
Fijne dag vandaag.

Suske. zei

klopt helemaal !

Kay ♥ zei

Veel zaken van het lijden is ons onbekend, tot het voor de deur staat,
een stil verdriet dat niemand ziet,
laat zich niet begrijpen,
maar als ik kon ik nam veel leed weg, helaas zijn we enkel bij machte om te delen, in gevoel en stilte.
Alle goeds ♥

satoriwoman zei

dat is nou een van de weinige dingen die ik haat, stil lijden.

Rebbeltje ★ zei

In stilte lijden is de ergste vorm...

Anoniem zei

Hallo,
Je moet vanzelfsprekend die stilte willen (h)erkennen, willen waarnemen en het verband met de oorzaak willen leggen. Vaak, door eigenbelang, zien veel mensen niet wat in hun naaste, hun buur, hun omgeving omgaat. Misschien dat wat meer empathie kan leiden tot het begrijpen van het lijden van anderen.

Anoniem zei


Het stille lijden kent geen woorden behalve in gevoel..

Anna zei

Om stil van te worden!

willy zei

soms zijn woorden overbodig

Flavie zei

Ik word er stil van...

Sjoerd zei

Sommige mensen kunnen tussen de regels door lezen.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Veertigdagentijd, op weg naar Pasen?

די מריו zei

Meestal wel ja, dus daarom blijf ik maar stil.

Love As Always
Di Mario

ria zei

dit is heel mooi
ik word er stil van,

ria39

Rebelse Huisvrouw zei

Deze is heel mooi A. Prachtig...

Pagina's