2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

21 mrt 2014

Je hoort er niet bij omdat jij erbij wilt horen, je hoort erbij omdat je erbij hoort.

12 opmerkingen:

Lutje zei

iedereen hoort er bij, voor mij geen uitzonderingen....

Sjoerd zei

Voor mij mag iedereen meedoen.

gerdaYD zei

We horen bij de mensen, alleen al omdat we mensen zijn... helaas soms als je al die miserie ziet die we elkaar aandoen...

klaproos zei

zo zou het moeten zijn, helaas zijn er aangetoonde misstanden...

willy zei

ik wou dat het zo was

De buurvrouw zei

Ik hoor bij mezelf :-)

Kay ♥ zei

Ik heb niet gevraagd hier te zijn,
ik heb niet gevraagd mij werelds te maken,
maar nu ik er ben tracht ik er te Zijn voor hen die mij nodig hebben.
Zie op vorig postjede uitleg die ook hier van toepassing kan zijn ♥

fotorantje zei

dat is een mooie

max zei

iedereen welkom bij mij

max zei

iedereen welkom bij mij

Rebbeltje ★ zei

Ja we horen erbij maar of we dat altijd willen?

Anna zei

Yep, je familie bijvoorbeeld die kies je niet zelf maar je maakt er wel deel van uit, willen of niet - niks mis met de mijne hoor maar dat kan voor sommigen wel anders liggen :-)

Pagina's