2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

5 mrt 2014

Ook al denk je dat het niet slechter (erger) kan,
het kan altijd nog slechter (erger).

15 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Vele zullen dat met denken vandaag na al het carnavals gedruis..!

Fijne woensdag.

Die van A (Christel - Luc en Gaƫtan) zei

Laten we hopen van niet. Positiviteit.

klaproos zei

ze houden elkaar een spiegel voor:-)

Kay ♥ zei

Slijt is iets van vroeger, tegenwoordig gaat alles kapot.
Als je denkt nu heb ik het gehad,
houdt een andere al de wacht.
Koppie op al dan niet met krullen,
en voorwaarts :p

gerdaYD zei

Inderdaad, dat kan... maar het kan ook beter en dat hoop ik zo voor jou, uit heel mijn hart!

Sjoerd zei

Als ik er over nadenk krijg ik al koppijn...

De buurvrouw zei

Denken en zijn, zijn 2 verschillende dingen dus het klopt.
De buurvrouw groet A met al zijn wijsheid :-)

Flavie zei

Dat is eigenlijk wel waar...

Rebbeltje ★ zei

Ja dat kan er dan ook nog wel bij...bekende woorden.

Anoniem zei

Hallo,
Eigenlijk heeft alles zijn grenzen, ook het bergaf gaan, het slecht gaan, het verergeren. Je moet maar denken, ooit wordt het beter, gaat het bergop. De wet van Murphy kan niet altijd toeslaan. Een positieve instelling is vaak het begin van een keerpunt in de situatie.

Anoniem zei


Het inzicht dat het elders erger of slechter is dan bij jezelf, verzacht.

willy zei

een ganse geruststelling....

Ingelien zei

dat is waar, maar helaas helpt die gedachte me niet

fotohanvogel.blogspot.com zei

Ja, daar heb je gelijk in. Het kan nog erger en dat gebeurd zeker weten ook bij mij!

merel zei

maar gelukkig kan het ook nog beter

Pagina's