2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

3 mrt 2014

Ik speelde in de geschiedenis de rol die er niet was in die geschiedenis.

7 opmerkingen:

gerdaYD zei

Enigmatisch hoor, kan je dat wat verduidelijken of vind je dat ik een te dom blondje ben? Hihi.

Anoniem zei


De rol van de toeschouwer die kijkt naar de geschiedenis waarin men geen rol inspeelde.

willy zei

zoals de meesten onder ons

Kay ♥ zei

De geschiedenis wordt geschreven door overwinnaars.
Maar als toeschouwer ben je al een ster op zich ;-)

Anoniem zei

Hallo,
Dat zal wel zo zijn voor de meesten onder ons, die niet meteen zijn voorbestemd om de pagina's van de toekomstige geschiedenisboeken te halen. Maar toch hebben we allemaal iets bijgebracht tijdens ons aardse bestaan. Denk maar aan het liedje 'ik heb een steen verlegd' van de bekende Bram Vermeulen. Hoe klein onze bijdrage, het was er toch één.

Rebbeltje ★ zei

Je wil ook in een boek komen staan ?

Rebelse Huisvrouw zei

Ik vind 'm mooi. Wie weet schrijf ik ooit ook geschiedenis. Dat zou me leuk lijken maar ja, de kans daarop is 0,000000000000001%. En dan druk ik het nog groots uit :-D

Pagina's