2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

29 mrt 2014

Je doet het, niet omdat je het moet, je doet het, omdat je doet.

14 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Zo is het, ik ga het vandaag weer doen, niet omdat het moet, maar omdat ik het wil.

Fijne zaterdag..!

Lutje zei

das waar, als ik iets in mijn hoofd heb doe ik dat gewoon, wat ze ook zeggen, ik heb altijd zo'n gevoel dat ik me er goed bij moet voelen

gerdaYD zei

Niets moet en alles mag, enfin, bijna alles... Maar vooral genieten van de dag. Eigenlijk moet dit laatste weél en beslist!

klaproos zei

en meer wil ik er niet over zeggen :-)

Yvette zei

moeten.....

Anoniem zei


Soms is het noodzakelijk iets te moeten doen.
Inderdaad is het beter te doen omdat je het wilt doen.

Rob zei

Ik geniet van mijn tuinwerk.
Vooral omdat het kan.
Vrolijke voorjaarsgroet,

Annette zei

Krek :)

Rebbeltje ★ zei

Het woordje moeten zou verboden moeten worden oeps toch moeten gebruikt...

Kay ♥ zei

Ik doe vaak dingen, die ik mezelf opleg, soms met plezier, anderen omdat het juist wel moet.Zo kom ik bijv hier met plezier, maar als ik volgende week naar de dokter moet, is het omdat het moet en niet anders kan. Eigenlijk heb ik een probleem met wetten, en wat ik niet zou mogen doen, doe ik dan maar eerst. Eindeloze discussie ik weet het, maar wat moet Moet.
alle liefs en tot ... ♥

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat kan ik nu ook zeggen, vroeger was het andersom!

Sjoerd zei

Ze doen maar...

די מריו zei

Ik doe niets meer vanavond.

Love AS Always
Di Mario

Anna zei

Bwa soms toch meer omdat het moet hoor maar inderdaad je doet het toch!

Pagina's