2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

3 mrt 2014

De laatse groet zal zijn "Tot altijd".

16 opmerkingen:

DianaD zei

Of de laatste groet is Tot wederziens?

Lutje zei

dat is echt de allerlaaatste ja....
Ik wens je een hele leuke maandag...

Marjolijn. zei

Hopelijk komt die voorlopig nog niet.
Ik hou het nu maar bij : een fijne dag vandaag.

Sjoerd zei

Ik hoop dat je die groet nog kunt maken.

gerdaYD zei

Wat een schitterende laatste groet... En hopelijk is het voor altijd, toch in het hart van je geliefden!

klaproos zei

adios amigo :-)

Flavie zei

Vind ik heel mooi!

willy zei

voor zover je die kan uiten...

Kay ♥ zei

Geruisloze attenties wassen het hart.
Dan kan er geen afscheid zijn, maar een voor altijd, opgeslagen in het liefdesboek, en je met die naam voorgoed vertrekt ♥

Rebbeltje ★ zei

pffttt dat doet me denken aan het hiernamaals...blijf nog ff hier :)

De buurvrouw zei

Een hele mooie film "tot altijd" de moeite om te huren.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Dat hoop ik dan maar!

Anna zei

Of tot nooit meer ;-)

Jan zei

hasta siempre

Die van A (Christel - Luc en Gaƫtan) zei

Ik wil die ook nog even niet hoeven uit te spreken. Voor mij is het: Tot volgende keer."

Anoniem zei

ik denk het ook

Pagina's