2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

17 okt 2013

Zij die naar de hemel kijken zien niet de helse wereld.

13 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

andersom is evengoed waar, eh? ;-))

Marjolijn. zei

Mooie wolken, blauwe luchten, vliegtuig strepen, een genot om naar te kijken..!!

Lutje zei

je moet overal kijken, vooral goed kijken waar je loopt ;-)

merel zei

soms zie ik de hemel, de lucht als iets dromerigs moois

Marianne zei


Dromen van luchtkastelen is de harde realiteit ontvluchten..

Fijne dag.

LUC zei

tOCH ZIE IK GRAAG WOLKEN ? MAAR HET IS BENEDEN TE DOEN .

In New York ziet ge dat , mensen die hier voor het eerst zijn kijken meestal naar boven , terwijl het beneden is waar het leeft !

Chantal zei

nee, maar wat danwel

Kay ♥ zei

Ho toch, ik zie vaak naar de hemel maar vind er geen enkele wegwijzer om uit de hel te geraken, al zijn er van die Hellen die de mens zelf doet ontstaan, dan is er geen doorkomen aan ♥

alle liefs en probeer een beetje geluk te vinden he ;-)

Wil/Zizy zei

Helaas kan ik niet altijd naar de hemel kijken.. krijg ik helse pijnen van in mijn nek.

fotohanvogel.blogspot.com zei

Wat hebben ze in de hemel een naar uitzicht, ze kunnen alleen maar naar beneden kijken.

willy zei

je kan ook met je hoofd in de wolken lopen...

די מריו zei

Kan mooi zijn om even dat even te ontvluchten.

Love As Always
Di Mario

Sjoerd zei

soms is dat maar goed ook. Even vluchten van de werkelijkheid

Pagina's