2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

30 okt 2013

De wetende hebben geweten
dat het geweten van de alleswetende,
gewetenlozer is dan het gewetenloze geweten
van de onwetenden, en dat wetend,
zijn de gewetens van de alleswetende
en de onwetende in geweten, beide gewetenloos.

15 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik, als onwetende, kan met jou ,als alleswetende, vaak akkoord gaan, maar niet als jij schrijft dat gewetens van onwetenden, net zo goed gewetensloos zijn als die van wetenden, enkel baserend op het weten van beide gewetens.

gewetenloos heeft volgens mijn bescheiden onwetend geweten niks te maken met het weten of niet weten, maar wel met het al dan niet hebben van een hart! ;-))

Sjoerd zei

oeps, ik laat mijn gewetenloze commentaar maar achterwege, want ik weet het niet.

Lutje zei

...en mijn naam is haas, ik weet van niks

Ann zei

Amai, en ik heb dat allemaal nooit geweten ...

Marjolijn. zei

Oef, dat wist ik allemaal niet en weet het nu ook niet.

Fijne dag vandaag.

Marianne zei


Deze spinsel is super tof!

Dat klopt, de wetende zal een gewetenlozer geweten hebben dan een onwetende. De onwetende zal niet zo gauw weten wat een gewetenloze geweten is.

Fijne dag..

Chantal zei

zo, die komt binnen

Walter zei

..en ik dacht dat ík een ingewikkelde denker was! ;-)

Kay ♥ zei

Weinigen weten hoeveel men moet weten om te weten dat men weinig weet.

די מריו zei

En dat krijg ik gewoon zo maar midden in de week te horen. Pfff, hoe moet de rest van de week wel niet gaan dan.

Love As Always
Di Mario

willy zei

zeker weten ?

fotohanvogel.blogspot.com zei

Oef, als jij het zegt.

fotorantje zei

na dit gelezen te hebben weet ik niet meer wat ik las

Anoniem zei

het duizelde me gewetenloos na

Anna zei

Tjemig zeg, al een geluk dat hersenen kronkelen... een mens zou ze anders hierover nog breken ;-)

Pagina's