2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

10 okt 2013

Tegenwoordig zijn er veel zaken waar we trots op zijn
maar waar we eigenlijk niet trots op zouden moeten zijn.

11 opmerkingen:

Lutje zei

als je er niet trots op mag zijn, ben je dat ook niet, ik toch niet

LUC zei

In de gewijde geschiedenis leerden we hoe trots we moesten zijn op onze kruisvaarders . Nu ik meer weet en gelezen heb , ben ik beschaamd het woord christen te gebruiken ! Maar dat woord zit al lang in de prullenbak !

Marjolijn. zei

Soms lijkt het heel wat, maar als je goed terugkijkt wordt het bijna beschamend.

Marianne zei


We zijn mensen en doen dingen waar we achteraf niet trots op zijn. Het belangrijkste is dat er een les uit geleerd wort.

fijne dag..

Kay ♥ zei

Iets dat uit je gedachten onstaat
iets dat door je handen is gemaakt
verdient terechte trots,
maar de voorgekauwde dingen
die we klakkeloos overnemen
verdienen dit niet ♥

Sjoerd zei

Dat ben ik helemaal met je eens. Soms gaan we sneller achteruit in dit land dan gewenst is.

willy zei

tja, en zo helpen we de wereld om zeep...

merel zei

er gebeurt veel in de wereld waar we echt niet trots op kunnen zijn

Rebelse Huisvrouw zei

Ja, dat gebeurt inderdaad wel eens denk ik. Hoewel... Eens... Het zal wel vrij vaak gebeuren vrees ik!

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, erg eh. :-((

fotorantje zei

ja is vaak zo

Pagina's