2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

14 okt 2013

Als,…..  is dat wat niet is.

12 opmerkingen:

Lutje zei

als..., waarom...., niet ja of nee kunnen zeggen, ik hou daar niet zo van

Marianne zei


Als...is een grote twijfelaar.

Fijne dag

Kay ♥ zei

Als, is maar een veronderstelling

(hug)

klaproos zei

als als als als de as breekt valt de kar zeiden mijn ouders vroeger:-)

Chantal zei

als... dat moet je niet willen

LUC zei

Als , als , als ... mijn ta,nte ballen had , had ik een nonkel bij zeggen ze bij ons !

Happy Hulk zei

Ja

Als en hadden ! ! !

Rebelse Huisvrouw zei

Als... is soms een vervelend woord. Soms.

Salty Letters zei

Als je denkt dat het tegenzit, denk dan opnieuw

merel zei

en toch zeggen we dikwijls 'als'

willy zei

als...een pure veronderstelling

Suske. zei

als ik ooit rijk ben.........

Pagina's