2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

6 okt 2013

We leven nu, en zeker in het nu, maar zelden nu.

6 opmerkingen:

Lutje zei

ik leef nu, ik zit hier op mijn gemak, met een tas koffie, direct een douchke enzo....

Marianne zei


O zo waar, we lopen het verleden achterna en dromen van een toekomst die er (nog) niet is, en leven het hier en nu voorbij..

Een mooie zondag gewenst voor jou en je vrouwtje.

Anna zei

Het enige moment dat er werkelijk toe doet is het nu-moment! Fijne zondag :-)

די מריו zei

Ik moet ook nog wakker worden.

Love As Always
Di Mario

Kay ♥ zei

Men zou elke dag moeten kunnen leven alsof het onze laatste was ... tenvolle er een patat opgeven.
U gelieve morgen bij het lezen van mijn post niks te vernoemen over patatten noch wat u gaat lezen, teneinde het NU nog te kunnen beleven :p

een gewaarschuwd man ... ;-)

Rebelse Huisvrouw zei

Het is wel zo natuurlijk. Maar ja: het wordt je van alle kanten ook constant toegeroepen: we moeten vooral aan de toekomst denken :-D

Pagina's