2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

17 okt 2013

Omdat het gelukkige momenten zijn, zijn we niet altijd gelukkig.

6 opmerkingen:

Lutje zei

ja, iedereen voelt geluk anders aan, voor de ene kan het fantastisch zijn en voor de andere niks

klaproos zei

ach doorgaans zit geluk in jezelf en wat je ermee doet, wat mij erg gelukkig maakt hoeft dat jou weer niet te doen hé:-)

LUC zei

Soms gaan die gelukkige momenten over in verdriet , gisteren met TV meegemaakt ! :-(

Kay ♥ zei

Als ik echt geluk voel dan krijg ik soms kriebelingen. Maar we moeten gelukkig zijn als we de dag doorkomen zonder tegenslag. Er valt veel onder de noemer gelukkig zijn.♥

Wil/Zizy zei

Ik zou haast zeggen ..gelukkig niet... als je altijd gelukkig bent ken je het verschil niet meer en wordt gevoel gewoon.. of moet je dan gaan zeggen.. nu ben ik even SUPER gelukkig ;-) zou ook nog kunnen :-)

willy zei

het zijn maar momenten... vandaar

Pagina's