2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

31 jul 2012

Er is een strijd die je nooit zal winnen, dat is die tegen het leven.

13 opmerkingen:

DianaD zei

Je kunt denken in moeilijkheden
en je kunt denken in mogelijkheden

Leef je leven!

Anna zei

Op voorhand verloren... begin er dan ook niet aan, leef en geniet!

Di Mario zei

Daar hoef ik de strijd niet mee aan te gaan. Daar leef ik mee samen.

Love As Always
Di Mario

klaproos zei

daar moet je ook niet mee strijden :-)

antony zei

jep daar ben ik mee eens als je met leven gaat strijden word het een lange strijd vrees ik
groetjes antony

Chantal zei

of tegen jezelf

Kay ♥ zei

@-tje zit jij nu ergens op een terras niet om te vechten maar om er eentje te snoepen. We moeten ons tenslotte niet elke dag als Don Quichote voelen
of is dat nu de duivel in het wijwatervat? Vecht ze naar hartelust ;-)

LUC zei

Ik hoop dat deze wedstrijd nog lang uitblijft !

Agnès zei

Ik denk net als Diana in mogelijkheden, de moeilijkheden zullen vanzelf wel komen...Agn@es

Anoniem zei

gewoon niet vechten en wachten tot het overgaat !

sloeber zei

JA DAAR MET MEE AKOORD

Han zei

Je hebt gelijk, en tot besef kom je pas als het hoort dat je de strijd gaat verliezen.

curieuzeneuzemosterdpot zei

waarom zou je gaan strijden tegen het leven??

Pagina's