2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

27 jul 2012

Eerst begint de zoeker te speuren naar iets dat hij vagelijk bevat. Dan vindt hij een spoor en het bewijs dat er iets is. Na enige tijd heeft hij zijn eerste ervaring met dat iets. Dat iets dat wat hij nooit zal vinden, maar hij weet dat hij het zoekt, dat iets.

7 opmerkingen:

DianaD zei

Eens vertelde men mij van een reis
'niet de bestemming, maar de weg daar naar toe was het doel'

Bepakt fier lopen, schelpen volgend
tot de volgende, een soort speurtocht uiteindelijk naar jezelf, je eigen rugzak.

Wanneer ik hoog in de bergen ben
denk ik daar wel eens aan
wat als ik mezelf tegenkom op die wandeling
geloof me; dat wil je niet meemaken.

In mijn dromen bega ik ook vaak die weg
het doel is steeds hetzelfde, onbereikbaar
en daarna wordt de rugzak verder gevuld.

Eertijds klop ik aan op de poort
waar mij duidelijk te verstaan wordt gegeven, dat mijn weg nog niet lang genoeg was.

******

Niet van eigen hand maar gevonden op internet.

Lutje zei

soms blijf je ook zoeken en dan geef je op...

Anna zei

Alleen hij die kan loslaten wat hij denkt te moeten zoeken zal uiteindelijk vinden - hm, heb ik ooit es ergens gelezen en kwam nu zo ineens weer bij me op. Past wel hierbij @->--

Han zei

Zo lang ik leef zal ik blijven zoeken.



Zou ik daarna gevonden hebben?

klaproos zei

ik zoek niet:-)
het komt naar me toe:-)

Kay ♥ zei

@-tje é ferrie goet meurning
al loopt het al naar de noen,
mss ben ik wel mijn klok kwijt hehe .
Ik zoek al jaren naar dat iets, en als ik het dan heb waak ik erover
zo bang om het te verliezen.
Verlies uzelf in een warm weekend en tot de volgende wuif wuif ♥

Sjoerd zei

Volgens mij zoek je je hele leven naar het doel van het leven, om waarschijnlijk het licht te zien als je sterft.

Pagina's